Blog Val

El Blog Del meu Viatge

26/3/15   07:00

Ja estic al bus, Estem molt be tots però falta algú VICTOR. Va arribar tard i va fer que el viatge es retardase 30 minuts. Però tot i així el viatge va ser igual de , tots al bus, tranquils, molts dormint ...

19:30

No sabem el que ha passat però el bus s'ha retardat i hem arribat al palau de Saldañuela. Ja hem triat les nostres habitacions, la nostra és la del fons del passadís.

A la nostra habitació som 7:

- Adri p

-Jo

Els 7 Fantàstics.

El Primer que hem fet a sigut carregar els mòbils

Ara hem anat a una espècie d'auditori on ens han donat una xerrada sobre el projecte que farem, (la veritat és que crec que va a estar bastant , al meu cap tot quadra).

Després d'això ens vam anar a Burgos "City" a fer una passejada, allà vam conèixer als alumnes del col·legi Aurelio Gómez Escolar (Tots molt majos).

Després de tot el viatge estàvem cansats així que ens vam quedar desperts fins als 02:00

27/3/15   06:45

Ens vam acabar de despertar perquè a les 7:30 havíem de   anar a desdejunaresmorzar, estem tots molt cansats, encara sort que el dia d'avui no serà molt dur (pel que ens han explicat).

08:30

Ja estem al bus anant cap al col·legi, allà ens explicaran tot sobre les APP que utilitzarem, tot pinta .

11:15 a

Acabem de finalitzar la nostra visita a l'escola i els alumnes d'aquí ens van a ensenyar l'ecosistema del seu la seva riu, ens van a explicar la flora i la fauna d'aquí i després anirem al parc i farem una activitat didàctica on haurem de fer fotos als arbres i explicar una característica, (aquesta activitat es troba en l'apartat d'imatges)

14:00

Ja anem a dinarmenjarem, ens espera un plat d'espaguetis amb xoriço i mandonguilles, mmmm

14:30

Acabem d'acabar de dinar, la veritat és que a estat tot molt escàs i ens hem quedat amb una mica de gana, i aquesta tarda ens esperen activitats multi -aventura, esperem que el que ens ha faltat en el menjar ens el posenin al la sopar

16:30

Ara anem al lloc que està al costat del palau a fer les activitats, farem escalada, arc, buscar coordenades, ponts de corda i alguns jocs d'habilitat.

20:00

Ja hem acabat totes les activitats i ens anem ha dutxar, després anirem a sopar i després de tot això a dormir

22:00

Ja hem acabat de sopar i ens hem posat el pijama i ara a dormir

28/3/15   06:45

Ens acabem de despertar i ens hem vestit, després d'això hem baixat a desdejunaresmorzar.

L'única cosa bona de l'estanciada crec que a sigut el desdejuniha estat l'esmorzar.

09:00

Hem arribat i en la xerrada, molts ens hem quedat adormits, els de 3r i 4t han anat a la universitat.

12:00

Ara hem anat al museu de l'evolució humana, es va crear fa res i gràcies a la seva tecnologia ens ha fet l'explicació moltíssim mes amena, vam veure els animals de lla prehistòria a mida real, també hem escoltattem els sons de la prehistòria en una sala plena d'altaveus , també vam conèixer la història de l'evolució humana i també la de l'última lloba de Tasmània.

14:15

Ara anem   a dinar al palau i aquesta tarda anirem a la catedral de Burgos i després ens deixenssin temps lliure per sopar.

16:30

Ja estem a la catedral i ara anem a fer-nos la foto de grup i després ens explicaran la història, ens han explicat que la catedral, només l'entrada, va tardarrigar a crear-se 40 anys. També ens van explicar que havia capelles privades i la gent li pagava al capellà perquè fes misses i quantes mes misses fes, menys temps estaria al confessionari i abans aniria al cel. També ens van dir la història del  l'CID Campeador.

20:45

Ara ens han deixat temps lliure i hem decidit anar al Telepizza i comprar els regals per als nostres pares, jo els he agafat:

-Dos Tasses

-Una Bola amb la catedral

-Una Botifarra de Burgos

23:00

Ja estem amb el pijama preparats per dormir, estem bastant cansats així que caurem ràpid.

29/3/15   08:00

Ja hem acabat d'esmorzar i avui ens toca un dia fort: Primer anirem als monaesteiris de Suso I Yuso, Després d'això anirem als Cellers Vivanco a dinar i hia visitar el seu museu, I després de tot això, Pararem a Haro i ens van a deixar deixessin temps lliure.

10:45

Ja hem acabat de visitar el monestir de Suso, aquest monestir se situa a la part alta de la muntanya, des d'aquest lloc es pot veure un prat verd on ens hem fet diverses fotos, també Guille ha agafat un escarabat banyut. Ara anirem tot 1r i 2n al monestir de Yuso.

14:00

Ja estem a la porta dels cellers Vivanco i anem a dinar, ara visitarem el museu on veurem una sala octogonal plena de barrils i barrils amb diferents tipus vins.

16:00

Ja entrarem a el museu del vi, l'entrepà que ens hem menjat, no ha estat especialment bo, era "llom" però no sàvia a llom ni a res semblant, espere no o no vomitar.

17:45

Ja som al bus i anem a Haro a visitar el poble, el bo és que no estarem acompanyats dels professors .Per que he vist és un poble petit. amb moltes costes ..

20:00

Ja estem de tornada, estem tots esgotats i ara soparem pizza i després a dormir

21:45

Acabem de sopar i en arribar a les nostres habitacions ens han reunit a tots per veure qui ha estat la persona que s'ha cagat a les dutxes i als banys de baix, no sabem mes informació. També han començat a interrogar la gent, no sé si arribaré al meu torn despert

30/3/15   08:00

Avui m'he hagut de despertar mes avansiat, la gent de la meva habitació havien posat una alarma a la 6:00 per anar a córrer amb Ramón i com que ningú es despertava he hagut d'anar despertant. Després d'això jo m'he tornat ha dormir i ja a les 7:45 m'he vestit i he baixat ha desdejunar esmorzar, avui anirem al  centre experimental de Atapuerca i als lljaciments.

10:00

Ja som al centre experimental, ha estat molt graciós perquè érem al camp i de sobte veus una cosa negra i quadrada al lluny, ja que aquest és el centre.

En l'apartat d'imatges he deixat diversos vídeos sobre la visita a Atapuerca.

13:15

Ja som al bus i hem parat a que ens donessin el menjar, i una altra veus ha aparegut el temut "entrepà de llom". Dubteo que algú s'ho mengei.

14:00

Ah se m'oblidava dir-vos que aquest viatge ja és el de tornada, així que aquí s'acaba el Bloc